2010. október 2., szombat

Kívülálló

Egyedül vagyok
Kívül állok
Felette járok
A magasból nézek le rá
De egyedül

Szemzugából, ha rám néz
Látja arcom miként
Mosolyog

De belül gonosz ördög
Fészket épít
Kerítésnek
A hajamat tépi

És én csak játszom tovább

Egyedül vagyok
Már te sem vagy nekem
Felem voltál
És már csak idegen

Nem értelek
Nem kérdezlek
Üres szavakat fújsz felém

„Hova tűntek a régi évek
Boldog órák
Szép emlékek”

Itt minden csak sekélyes

Nem akarom a körforgást
Ki akarok szállni
Szárnyaló sas helyett
Inkább egérré válnék

Untat már a maszkom
A mosoly, a rózsa az egyebek
Bennem most az élet
Nagy kérdéseket feszeget

Tovatűnnék
Elszállnék
Testem csak mi látható

Lelkem nem érti senki
Egyedül vagyok én
És a nagy semmi

Ő most az egyetlen barátom

Clio

2010-10-02


...and the show must go on.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.