2010. október 14., csütörtök

Hol vagy?

Egyszer volt
hol nem volt
úgy rémlik,
hogy igaz volt.

Jött egy szőke herceg
Aki megcsókolt…

És én csak beszéltem.
Kiömlött a lelkem a számon
Magam sem tudom
Hányszor

Könnyek közt, szenvtelen
Veled és melletted
Szerettelek
Magamat is megkedveltem

Hol vagy most?
Eltűntél…

Ha szomjas vagy, felkeresel
Ha jóllaktál, félre teszel

Nincs több sóhaj
Csak a betűk maradtak
Rajtuk lovagolok
Az élet vezet
Nem te

Hol vagy?
Miért tűntél el?

Miért nem szeretsz?


Üres a szék mellettem
Elfekszem

Lábaimat a nyakamba veszem
Gömbölyű vagyok
Öklendezek, de beszélni
Nem tudok

Csak jönnél már
Csak megcsókolnál
Hogy újra virágba boruljon
A lelkem…


Egyszer volt
Hol nem volt
Talán igaz sem volt

Volt egyszer egy szépség
Aki szörnyeteggé változott…

2010-10-13
Clio


...and the show must go on.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.