2015. július 12., vasárnap

Mindennapok éneke


Szól a harang
Delet ütnek
Zendül-kondul
Elmerülök benne

Énekkel a szívemben
Figyelem a kertet
Egyszerű tájakon járok
Egyszerű emberekkel


Édesanyám a fűben fekszik
Felül, szétnéz
Két szemembe botlik

Énekkel a szívemben
Meglátom a rendet
Egyszerű virág hajt
Egyszerű lába mellett


Rámosolygok, megtelünk szeretettel
Némán szólunk egymáshoz
Tettek beszélnek helyettem


Énekkel a szívemben
Lehunyom két szemem
"Mit kerestem idáig?
Minden itt volt előttem."

...

Téged látlak most,
Itt állsz mellettem.
Kedves vagy,
Megfogod remegő kezemet.

Nem mondom, hogy nem hiányzol.
Nem mondom, hogy nem szeretlek.

Hozzám tettél - Elvettél
Magadhoz húztál - Ellöktél

Az lettem, aki vagyok

Általad, mégis nélküled
Ezért megtartalak a szívemben
És hangosan énekelek helyetted.



2015-07-12



...and the show must go on.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.