2009. június 19., péntek

Tiszta szívvel

Minek nevezzelek

Ha a merengés alkonyában, amikor már úgy érzem, mindennek vége, te mellettem állsz és segíted lépteimet.

Szép szemeidnek esti-csillagát sokáig nem értékeltem. Tán kihasználtalak, tán nem becsültelek… vagy csak nem találtam rá szavakat, hogy mit is jelentesz nekem.

Most nem egy szó az, amit keresek.

Már nem a valódi érzéseimre vagyok kíváncsi.

Tudom, hogy erre, ami te vagy most nekem, még nem született meg, nem is születhetett meg a méltó kifejezés.

Fényesen kéklő szemedet most bámulva nézik szemeim.

Olyan ez, miként, ha most látnák először valódi, értékes, óvó férfi tekintet… e csillagot, amellyel megajándékoztál engem.

Nem tudom, miért,

Meddig maradok meg még neked.

Most semmi sem biztos, talán még a holnap sem.

De a kezedet fogom

S őrizem a szemedet.


Attila & Endre & Sándor & Clio

2009-06-19


...and the show must go on.

1 megjegyzés:

  1. Ne haragudj, hogy eddig nem kommentáltam, csak lefoglalt a facebook... :@

    Most megyek és megírom a Triumph of the Red Rose című művet :)


    --->

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.